Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » 2 » 3 » Neuroshima Hex4

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • E-mail:sklep@gramand.pl
  • Telefon12 267 17 56
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 9:00-17:00

Zmiana języka

PolskiAngielski
  • Aktualnie klientów na stronie: 1

Świat puzzli

Podróże marzeń

Zabierz swoje ulubione gry lub puzzle w podróż marzeń z Biurem Podróży

alt

 
Neuroshima HexNeuroshima HexNeuroshima HexNeuroshima HexNeuroshima Hex
Neuroshima HexNeuroshima HexNeuroshima HexNeuroshima HexNeuroshima Hex

Neuroshima Hex

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 11,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna - 11,00 zł
Paczka pocztowa priorytetowa - 13,00 zł
Kurier - 14,00 zł
PACZKA48 pobranie - 17,55 zł
PACZKA24 pobranie - 19,05 zł

Wiek: 10 +

Liczba graczy: 2 - 4

Czas gry: 45 - 90 minut

Projektant: Michał Oracz

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Cena: 85,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Strategiczna gra planszowa.

Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej.

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
W pudełku znajdują się 4 armie, w tym: 

  • potężne, ale powolne maszyny Molocha
  • Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości
  • gangi Hegemonii
  • mutanci Borgo

Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne.

Gra otrzymała wyróżnienie ekspertów w plebiscycie Gra Roku 2007 organizowanym przez serwis Gry-Planszowe.pl!

Na czym to polega? 

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką.  

Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Pierwsza polska gra, która odniosła sukces na Zachodzie! 

Neuroshima Hex jako pierwsza polska gra została zauważona i doceniona przez zachodnich recenzentów.   

Neuroshima Hex jest obecna na rynku już 5 lat i ciągle się rozwija. Premiera aktualnej edycji pokrywa się w czasie z wydaniem włoskim i hiszpańskim (kolejnymi po angielskim i francuskim).

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Pozostałe produkty z kategorii
Inka

Inka

55,00 zł
Stronghold

Stronghold

159,00 zł
Titania

Titania

115,00 zł
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl