Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » 2 » 3 » Stronghold : Unhead4

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • E-mail:sklep@gramand.pl
  • Telefon12 267 17 56
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 9:00-17:00

Zmiana języka

PolskiAngielski
  • Aktualnie klientów na stronie: 1

Świat puzzli

Podróże marzeń

Zabierz swoje ulubione gry lub puzzle w podróż marzeń z Biurem Podróży

alt

 
Stronghold : UnheadStronghold : UnheadStronghold : Unhead
Stronghold : UnheadStronghold : UnheadStronghold : Unhead

Stronghold : Unhead

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 9,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna - 9,50 zł
Paczka pocztowa priorytetowa - 11,00 zł
Kurier - 14,00 zł
PACZKA48 pobranie - 17,55 zł
PACZKA24 pobranie - 19,05 zł

Wiek: 10 +

Liczba graczy: 2

Czas gry: 90 - 180 minut

Projektant: Ignacy Trzewiczek

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Cena: 89,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Stronghold : Unhead  - Dodatek do gry planszowej Stronghold przedstawia nową historię o obleganiu twierdzy (wymagana jest podstawowa wersja gry).

Dodatek do gry planszowej Stronghold przedstawia nową historię o obleganiu twierdzy. Tym razem pod mury zamczyska podchodzą wojska nieumarłych, wiedzione przez potężnego czarnoksiężnika. Hordy szkieletów wspierane duchami i wampirami próbują złamać obrońców i wedrzeć się do środka zamku.

Tym razem obrońcy nie walczą dla chwały, walka jest brutalna i krwawa, bowiem za żadne skarby nie wolno wpuścić nieumarłych do zamku, gdzie kryje się potężny artefakt. Rozgrywka trwa maksymalnie osiem tur - jeśli w ciągu ośmiu tur nieumarli nie zdołają wedrzeć się do zamku, ich armia rozpada się w pył. Co więcej, z każdą turą czarnoksiężnik dysponuje mniejszą ilością energii magicznej, a w końcowych turach musi wręcz zdobyć ją z różnych źródeł, inaczej bowiem jego armia zacznie się rozpadać…Finalne tury gry to starcie wycieńczonych, poranionych obrońców ze słabnącymi, rozpadającymi się powoli wojskami nieumarłych…

Po stronie Obrońcow pojawiają się Księża, zdolni przepędzać z murów Upiory i Wampiry, dodający swoimi przemowami otuchy żołnierzom i obniżając Poziom Strachu w zamku. U Stolarza powstają balisty miotające potężne kołki, u Kowala powstają potężne krzyże mocowane na bramach, Zwiadowcy wypadają na Przedpola i mordują szkielety - do rąk Obrońcy trafia kilkanaście nowych akcji!

Najeźdźca nie pozostaje mu dłużny, reguły Poziomu Strachu sprawiają, iż przerażeni obrońcy rzucają się z murów, reguły magicznej energii pozwalają Najeźdźcy powoływać do życia kolejne przerażające machiny i stwory, Upiorny smok szturmuje bramę, zaklęcia raz po raz roztaczają terror nad zamkiem. Łącznie do rąk Najeźdźcy trafia 24 nowych akcji!

Dodatek zawiera też cztery nowe budynki dla Obrońcy, a ponadto szereg nowych reguł; reguły strachu, reguły obrad Rady dowódców, reguły Ołtarza śmierci, nowych bohaterów (księża) i inne.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Pozostałe produkty z kategorii
Zombiaki

Zombiaki

27,00 zł
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl