Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » 2 » 3 » 4 » Home Sweet Home5

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • E-mail:sklep@gramand.pl
  • Telefon12 267 17 56
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 9:00-17:00

Zmiana języka

PolskiAngielski
  • Aktualnie klientów na stronie: 1

Świat puzzli

Podróże marzeń

Zabierz swoje ulubione gry lub puzzle w podróż marzeń z Biurem Podróży

alt

 
Home Sweet HomeHome Sweet HomeHome Sweet HomeHome Sweet HomeHome Sweet Home
Home Sweet HomeHome Sweet HomeHome Sweet HomeHome Sweet HomeHome Sweet Home

Home Sweet Home

Dostępność: Dostępny 3-5 dni

Koszt wysyłki: od 9,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna - 9,50 zł
Paczka pocztowa priorytetowa - 11,00 zł
Kurier - 14,00 zł
PACZKA48 pobranie - 17,55 zł
PACZKA24 pobranie - 19,05 zł

Numer katalogowy: 40081

Kod EAN: 3421271400813

Stan produktu: Nowy

Wiek: 8 +

Liczba graczy: 2 - 4

Czas gry: 10 - 20 minut

Wydanie: międzynarodowe

Instrukcja: polska

Wymiary pudełka: 110 x 145 x 25 mm

Cena: 33,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Zawartość pudełka
  • Recenzje produktu (0)
Gra karciana z ośmiornicami i krabami w roli głównej.

Każdemu graczowi rozdaje się po pięć kart dzwonów nurkowych, ponumerowanych od 1 do 5. Należy potasować karty stworzeń morskich i rozdać każdemu graczowi po 4. Rozdane karty gracze trzymają w ręce, a pozostałe karty układa się zakryte na stosie.

Po kolei gracze wykładają po jednej karcie z ręki, kładą ją odkrytą na środku stołu i wypowiadają łączną liczbę zwierząt, które znajdują się na stole (krabów i ośmiornic). Na koniec kolejki, gracze dobierają kartę ze stosu kart. Kiedy gracz powie 12 lub więcej, bierze karty ze stołu i umieszcza je w swoich dzwonach nurkowych według podanej liczby na kartach. W każdym dzwonie nurkowym mogą znajdować się zwierzęta tylko jednego rodzaju. Ośmiornice i kraby nie cierpią się! Jeśli gracz weźmie kartę, ale ma już kartę z taką samą liczbą lecz z innym stworem morskim musi odrzucić obie karty!

Kiedy skończy się stos kart do dobierania, zarówno trwająca runda jak i gra zostają zakończone. Gracze sumują wszystkie zwierzęta na swoich kartach, które posiadają w dzwonach nurkowych. Zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą zwierząt morskich!
  • 30 kart ośmiornic
  • 30 kart krabów
  • 20 kart dzwonów nurkowych
  • instrukcja

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl