Dostępność: Dostępny 3-5 dni
Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna - 0,00 zł
Paczka pocztowa priorytetowa - 0,00 zł
Kurier - 0,00 zł
PACZKA48 pobranie - 0,00 zł
PACZKA24 pobranie - 0,00 zł
Numer katalogowy: 97704
Skala: H0 (1:87)
Zarząd kolejowy: PKP Cargo
Epoka: VI (od 2007)
Model lokomotywy elektrycznej w skali H0 (1:87).
Linia produkcyjna PIKO HOBBY.
Oznaczenie: 91 51 627 0002-4 PL-PKPC 2151 Zakład Taboru w Poznaniu.
Oświetlenie zmienne: trzy światła białe z przodu i z tyłu.
Napęd modelu na 4 osie.
Wyposażony w gniazdo dekodera NEM 652 (8-pin).
Posiada kinematykę krótkiego sprzęgu.
Lokomotywa elektryczna Bombardier EU43, znana także jako E186 (seria TRAXX 3) to czterosystemowa lokomotywa elektryczna, produkowana przez firmę Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o. (wcześniej Fabryka Wagonów PaFaWag, Adtranz-Pafawag sp. z o.o.) z siedzibą główną we Wrocławiu.
Pierwsze lokomotywy elektryczne EU43 zostały dostarczone dla PKP Cargo w połowie lutego 2008 roku i po serii testów oraz szkoleń maszynistów zostały przydzielone do służby w ruchu transgranicznym, zarówno towarowym jak i pasażerskim.
Lokomotywy EU43 (E186) zostały wzięte w leasing przez PKP Cargo od firmy Angel Trains oraz Railpool. Obecnie PKP Cargo użytkuje 6 sztuk lokomotyw tej serii, a Przewozy Regionalne użytkowały 3 sztuki, które zostały zakupione przez LOTOS Kolej. W
2010 roku producent wygrał przetarg na dostawę 11 lokomotyw Kolejom Mazowieckim (wersja dla składów pasażerskich, rozwijająca prędkość 160 km/h). Również kilku przewoźników prywatnych jest w posiadaniu tej lokomotywy. Oznaczenie EU43 stosuje PKP Cargo oraz PKP Polskie Linie Kolejowe (w rozkładach jazdy). Dodatkowo lokomotywy należące do Deutsche Bahn wjeżdżają do Polski na odc. Granica Państwa – Warszawa Wschodnia.
Długość: 217 mm
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję